fredag 31. oktober 2008

Logg frå GLSM-prosjektet

Torsdag 28. August
• Introduksjon av GLSM-oppgåve
• Samling i klasse

Torsdag 2. Oktober
• Rettleiing med praksislærarar og faglærarar.
• Tidspunkt: ca 14 – 14.35

Måndag 6.oktober:
• tilstades: Ida, Birthe og Geir Martin
• Samling i gruppe.
• Starta kl. 10.00 – 15.00
• Kva gjorde me?
- Starta på progresjonsplanen (stikkordsform)
- Fant litteratur om tema

Tysdag 7.oktober
• Tilstades: Mona, Birthe, Geir Martin, Ida
• Samling i gruppe.
• Tidspunkt: 12.30 – 15.00
• Kva gjorde me?
- Vidare arbeid med progresjonsplan, stikkord -> utfyllande tekst
- Problemstilling, forskingsmetodar, mål
- Kikka i bøkene me har funne etter relevant stoff

Torsdag 9. Oktober

• Tilstades: Mona, Geir Martin, Ida
• Samling i gruppe
• Tidspunkt: 08.30 – 14.30
• Kva gjorde me?
- Ferdiggjering av progresjonsplan.
- Få klar kartleggingsoppgåvene.
• Rettleiingsmøte med Gry kl.13.00
-> Finpuss på progresjonsplanen.
-> Må endre litt på oppgåver seinare.
-> Ferdiggjering og innlevering av prosjektplan på Fronter.


Måndag 13. Oktober

• Tilstades: Mona, Birthe, Ida, Geir Martin (kl.10)
• Samling i gruppe
• Tidspunkt: 08.30 – 15.00
• Kva gjorde me?
- Endra oppgåvene, ferdig utkast til kartlegging.
• Møte med praksislærarane kl.13.00
- Forklare opplegget som skal gjennomførast onsdagen (kvantitativ)
- Få tilbakemelding
-> Finjustere opplegg, få klart material til kartlegging.

Onsdag 15. Oktober
• Tilstades: Mona, Birthe, Ida, Geir Martin
• Utføring av kvantitativ kartlegging i praksis
- To studentar med ein elev, parallelt.
• Tidspunkt: 08.15 – 13.30

Torsdag 16. Oktober
• Tilstades: Mona, Birthe, Ida, Geir Martin
• Samling i gruppe
• Tidspunkt: 9.30 – 16.00
• Kva gjorde me?
- Bearbeida resultat frå kartleggingstest.
- Valte ut elevar til intervjua
- Laga skisse for intervjuoppsett
• Møte med praksislærarane kl. 15.15
- Utdelt material for intervju.
- Tilbakemelding

Fredag 17. Oktober
• Tilstades: Mona, Birthe, Ida, Geir Martin
• Utføring av intervju i praksis.
- To studentar pr. elev, gjerast parallelt.
- Rullering på intervjuar og notatskrivar.
- Oppsummering med praksislærarane etterpå.
• Tidspunkt: 08.45 – 12.30

Måndag 20. Oktober
• Tilstades: Mona, Birthe, Ida, Geir Martin
• Samling i gruppe
• Tidspunkt: 09.00 – 14.45
• Kva gjorde me?
- Jobba med å setje opp og fylle inn i 1.utkast på rapport

Tysdag 21. Oktober
• Tilstades: Mona, Birthe, Ida, Geir Martin
• Samling i gruppe
• Tidspunkt: 11.00 – 13.30
• Kva gjorde me?
- Finpuss på rapporten.
• Møte med Birgit kl. 12.00 – 12.40
• Vidare arbeid…:
- Teoridelen fyllast meir ut
- Fordelte heimeoppgåver

Onsdag 22. Oktober
• Tilstades: Mona, Geir Martin, Birthe, Ida
• Samling i gruppe
• Tidspunkt: 10.00 – 14.30
• Kva gjorde me?
- Fylte inn mest mogleg før innleveringsfrist.
- Sjekka skrivefeil og liknande
- Haldt fram å endre stikkord til tekst.

Torsdag 23. Oktober
• Munnleg framsyning i grupper kl. 13.00 -15.00

Fredag 24. Oktober
• Tilstades: Mona, Birthe, Geir Martin, Ida
• Samling i gruppe
• Tidspunkt: 08.30 – 13.30
• Kva gjorde me?
- Vidare jobbing med utfylling og retting


Måndag 27. Oktober
• Tilstades: Mona, Birthe, Geir Martin, Ida
• Liten samling i gruppe
• Tidspunkt: 12.00 – 14.15
• Kva gjorde me?
- Leste kommetarar frå lærarane
- Retta opp i småting, skrivefeil e.l
- Fordelte heimearbeid.

Tysdag 28. Oktober
• Tilstades: Mona, Birthe. Geir Martin, Ida
• Samling i gruppe
• Tidspunkt: 09.00 – 14.00
• Kva gjorde me?
- Jobba oss vidare med kommentarar.
- Samkjørte heimearbeid inn i eit dokument
- Fylte ut vidare, prøvde å få ein raud tråd.
- Meir kjøtt på beinet i teoridelen. Fjerna delar som kanskje ikkje var heilt relevant til det me gjorde.

Onsdag 29. Oktober
• Tilstades: Mona, Birthe, Ida
• Samarbeid og samkjøring
• Tidspunkt: 09.00 – 14.45
• Kva gjorde me?
- Vidare arbeid med raud tråd og utfylling i teori.
• Geir Martin kom etter arbeid på eiga hand.
- Samkjørte dokumenta.
- Starta på drøftingsdel.

Torsdag 30. Oktober
• Tilstades: Mona, Birthe, Ida, Geir Martin
• Samling i gruppe
• Tidspunkt: 09.00 – 18.00
• Kva gjorde me?
- Mest mogleg ferdig med rapporten.
- Vidare på drøfting.
- Sjekke skrivefeil.


Fredag 31. Oktober
• Tilstades: Mona, Birthe, Geir Martin, Ida
• Samling i gruppe
• Tidspunkt: 09.30 – 14.00
• Kva gjorde me?
- Sjekke over rapporten, fylle hol.
- Finne skrivefeil.
• Innlevering kl.14.00 på Fronter i Eksamensrom.


Refleksjonar rundt perioden

Me byrja tidleg å tenkje i gruppa på kva me ville forska på, der matematikkvanskar var eit fokus me ville ha. Etter kvart som me jobba meir og kom ut i praksis, fann me ut at det heller ville vore meir spennande å ha fokus på dei ”flinke” elevane. Det var vanskeleg å finne tid til å sette oss ned og diskutere dette medan me var ute i praksis, difor hadde me ikkje heilt oversikt på første rettleiinga med praksislærarane og faglærarane. Etter diskusjon med dei hadde mange fleire tankar, og det vart fokus på ei kartlegging for å finne dei matematisk sterke elevane på 2.trinnet.

Me brukte både kvantitativ og kvalitativ forskingsmetode i prosjektet, så for meg er det ingen tvil no om kva som er skilnaden på dei to måtane. Me har fått sett både dei positive og negative sidene med denne type kartlegging. Sidan me i kartlegginga gav elevane mogleiken til bruk av konkretiseringsmiddel som abakus, kuleramme og klossar, har eg i ettertid tenkt at eg skulle gjerne sett meir bruk av kuleramma i skulen i dag. Den er enkelt oppbygd og ei god hjelp. Eg brukte den sjølv då eg var yngre, og har hatt stor glede av den. Abakusen og klossane har sine avgrensingar når ein kjem til rekning med høgare tal enn til dømes 50.

Eg har og fått eit mykje meir innblikk i teoriar rundt temaet vårt, altså intelligente born, samstundes som eg har fått repetisjon på fjorårets pensum, og sett korleis ein kan bruke det til å argumentere for sitt pedagogiske og matematiske grunnsyn i forhold til gjennomføring og undervisning.

I arbeidsprosessen fann eg fort ut at det var vanskelig å finne rett fokus ut frå det me ville finne ut, noko som gjorde at problemstillinga ikkje vart heilt endeleg før ei veke før innleveringsfristen. Me diskuterte att og fram og har hatt mange forslag oppe i gruppemøte. Eg meiner at gruppa har fungert godt og samarbeidar bra, men at me burde vore litt flinkare til å fordele heimarbeid mellom oss, slik at me ikkje hadde sete saman heile tida. Det kan verta lite effektivt til tider. Når me har arbeida med rapporten har me brukt vårt digitale klasserom til å kommunisere og samkjøre filer. På denne måten sikra me oss mot å miste dokument, dersom ei maskin hadde krasja.

Dette har på mange måtar vore ei god erfaring , som eg tek med meg vidare i skulegongen. Eg kan no mykje om både samarbeid, teorigrunnlag for arbeid, kartlegging og ikkje minst om elevane som vart testa og intervjua. Det har vore mykje hjelp å få hos praksislærarane og faglærarane, noko me har sett stor pris på. Ikkje fungerar samarbeidet mellom oss studentane, men og med dei meir erfarne og kompetente.

Om eg kunne fått velje meir gunstig måte for gjennomføringa av prosjektet, ville eg hatt ei veke mellom praksis og prosjekt til å framarbeide tankar og idear før første møte med praksislærarar og faglærarar. På denne måten hadde me fått kjensla at me var i forkant og ikkje på etterskot ved start.

Ingen kommentarer: